Vrienden van de Bibliotheek Meerssen

Het doel van de “Stichting Vrienden van de Bibliotheek” is het stimuleren van culturele en literaire activiteiten in de gemeente Meerssen. De intentie is om jaarlijks een literaire/muzikale activiteit, een culturele activiteit een ontmoeting in de vorm van debat of forum te organiseren. Ook de prachtige poëzieroute in Meerssen is een initiatief van de Vrienden van de Bibliotheek.

De actuele activiteiten kunt u zien op de Facebookpagina van de Vrienden van de Bibliotheek.

Vrienden van de Bibliotheek Meerssen hebben een podcast gemaakt waarin antwoorden worden geformuleerd en vragen gesteld (en andersom ook!). Rouke, Marius, Henk en Jos (de bestuursleden) buigen zich onder meer over de beeldeneroute en waarom De Dokwerker niet in Meerssen staat, wat fotografen uit Meerssen wel niet kunnen en natuurlijk ook over de brandende vraag "Waarom een podcast????".

Ook u kunt lid worden van de Vrienden van de Bibliotheek:
Voor €10,00 per jaar (reknr NL41RABO0132645556) steunt u het culturele en literaire klimaat van Meerssen, en krijgt u gratis/gereduceerde toegang bij tal van activiteiten.

Henk Hausoul (vz), Rouke van der Hoek (secr), Jos Potting (pm), Marius Michels en Ingeborg Voncken.

KvK 14086752, RSIN 815093895.

Klik hier voor de poëzieroute van Meerssen die door de Vrienden van is georganiseerd.

Resultatenrekening 2022

Privacybeleid